09 september, 2008

Sexualundervisning

Eftersom jag inte äger någon teevee, så kollar jag oftast bara nyheterna. Ibland finns det ingen bättre humor än nyheterna, och då menar jag inte skämten som dom drar i slutet. Igår sa dom att någon forskare hade spenderat skattepengar på att fundera ut ett förslag om att grundskolans sexualundervisning borde utökas till att omfatta även grunderna för sexteknik (och detta var inte i Svenssonlandet utan i Finland!). Detta som motvikt till allt dom unga får höra om könssjukdomar och preventivmedel å andra dystra hotbilder. Eller får man höra om sånt? Jag kommer aldrig ihåg att någon skulle ha lärt mig något sådant i skolan.

Hursomhelst, så anser jag mig vara mycket rutinerad, självlärd och synnerligen insatt i ämnet, och kunde därför skriva en liten manual åt alla brunstiga fjortisar som vill veta mera om tekniska finesser inom området. Variation är A och O även här. Använd din fantasi, och undvik att göra det hela till en rutinprestation. Finns väl inga direkta objektiva sanningar om vad som är bra, eftersom vi alla är olika. Något tricks som lämpar sig för mig kanske inte passar dig igen. Här spelar ju såväl anatomi och personlighet in, gör bara sådant som känns bra kan väl vara en gyllene regel.

Med variation menar jag att man kan ibland ta saken i egna händer och byta till vänster hand (för högerhänta, och vice versa för vänsterhänta). Ett bra knep kan även vara att sitta på handen en stund så den domnar bort. När man tappat känseln så verkar det som om det är någon annan som räcker en hjälpande hand. Man kan lätt lura sig själv med detta enkla trick. Vill man int sitta på sin hand så rekommenderar jag grova handskar, modell skogshuggare. Finns på K-Rauta t.ex! Och om könssjukdomar så kan jag säga att NEJ, man kan inte få klamydia på McDonald's vessan. Det är en urban legend, och stämmer alltså icke!



Vad har grillen att göra med detta inlägg då? Tja. Främst så påminner ju bilden om sommaren som var, men även om faktumet att utomäktenskaplig sex leder till att man kommer att brinna i helvetet.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert!

när det börjar sa...

Kanske dags att lämna in en ansökan om forskningsunderstöd?

tapZa sa...

bibbanerd: Tack! Om du klickar på bilden får du upp en större version av den. Där ser du då hängmattan i bakgrunden där jag brukar ligga efter att ha grillat en halv kalv.

ndb: Detta är inte vetenskap, det är konst! Funderar faktiskt om man borde plita ihop en ansökan till Kulturfonden istället...

Lady of the Lake sa...

En kollega uttryckte sig häromdagen angående olika typer av influensa: "Jag gillar inte långkörare" sa han "det är ok om flunssan är amper, bara den är kort och konsis - ungefär som bra sex!"

Anonym sa...

Hödo pojk ..

Man kan även inskaffa ett par trädgårdshanskar som e knåttriga på insidan eller sno ett par undersökningshanskar då man besöker sjukhuset.

Man kan visst på könssjukdomar på Mäkkäri vessa ifall man gör det tillsammans med någon annan :)

tapZa sa...

lotl: Ja, snabbt men effektivt! Din kollega var antagligen en man? Kul förkortning BTW :-)

anonym: Tackar! Ska ta med dina tips i min manual!

Lady of the Lake sa...

Ja, va tusan, varför dra ut på eländet? Eländena? ;-)

Anonym sa...

Jaja. Men tyvärr har jag ingen nytta av sexualundervisning. För jag har ingen att idka variationen på. Som vanligt. Men får jag karkki nu då?

Anonym sa...

jag vill ha manualen först när den publicerats, kan ju nångång rentav behöva den..if im lucky!
Vann e karkki miit?

Anonym sa...

Karkki utan att behöv knäpp upp byxona? Hmm... verkar som he e din fina Googleannons Sukkatukku som ger de karkki :D

Tjäna Pengar
Klasser/Föreningar Tjäna 1950€ Sälj våra lättsålda produkter
www.sukkatukku.com/SE/

tapZa sa...

lotl: Ibland är det nog ett elände...

propa: Du har två händer, precis som dom flesta andra av oss..

dolly: den som väntar på något gott...

dankko: sukkatukku, sukkajaffa... same shit. Klickar du på mina fina reklam så får du ännu meir karkki! :-) Har fått ca 1 USD per dag hittills (utan att ens klick sjölv på di).

Anonym sa...

Jag vill ha karkki! Nu!

Lady of the Lake sa...

Höödö, tapZ-sweetheart-lollipops! Du lovar och lovar, men halder int' na!

tapZa sa...

propa: Jojo! Du ska få, du ska få!

lotl: Det börjar bli valtider nu så folket förväntar ju sig tomma löften! Jag bara levererar sånt folket vill ha!