08 september, 2008

Reklam(ationer)

Som ni kanske ser så har det dykt upp en del reklam på min blogg. Till alla er som tycker det ser för j*vligt ut så kan jag upplysa er om att dom inte är där för att stanna. Tänkte jag sku testa en kortare tid huru det funkar med reklam, och hur mycket pengar man kan får in när ni alla klickar på dom. Hittils har jag fått in exakt 0,00 USD, vilket betyder att tillväxten av reklamförtjänsterna på min blogg förväntas öka exponentiellt. Kanske man borde börsnotera min blogg samtidigt?

Och om det nu råkar sig att jag faktiskt gör några pengar på reklamen så lovar jag att det ordnas en bloggträff där alla inkomster delas mellan deltagarna. Tiden för den eventuella bloggträffen kommer att publiceras här, men platsen kan det vara att bara jag får veta. Ja, alla kan ju inte få delta så jag drar gränsen vid en person. Strängt men rättvist.

4 kommentarer:

The Doll sa...

men va sku en fest vara utan MIG?

tapZa sa...

Festen är HOS dig!

Anonym sa...

Va KUL! Men bara du och jag e bjudna eller hur?

tapZa sa...

Såklart! ;-)