14 september, 2008

Facebook friends

Vill man vara min kaveri så måst man vara det på facebook också! Facebook har fört samman många gamla bekanta, många sådana man inte haft kontakt med på åratal. Ibland är det roligt att få kontakt igen med sådana man känt länge sen, ibland int. Tiden förgyller minnena kan man väl också ibland konstatera. Minnet är selektiv, och ofta kommer man bara ihåg positiva saker om människor. Dagens skratt fick jag idag på facebook när jag följde med två fb-kaverins "wall-to-wall" diskussion.

US: tå man läser vad du skriver åt tapza så byri man koma ihåg hu sjuk du e :)
FS: Va meena do?
US: itt e he riktit normalt att måst spol åv väggan baket man ha råkast..
FS: Haha! Men höödå, he kan ju vara att "normalt" e liiti olika fy te å me...

Diskussionen som det refereras till här är tyvärr censurerad...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va!? Räknar du mig inte som din polare bara för att jag inte är med i Fejjan längre?

tapZa sa...

Nå du e lite special case. Du hann avregga dig innan jag hann bli din kaveri. MEN, du kan ju alltid regga dig igen på fejsisen!