14 mars, 2008

Rökiga grejer


Den ursprungliga idén var att ha roligt tillsammans och sen skulle vi glömma bort att allt hänt. Lite som en enkvällsjuttu då, men på ett semiplatoniskt plan. Fast nu blev det så att någon illvillig själ hade bandat in hela härligheten. Denna händelse är officiellt redan preskriberad så därför täcks jag hänga ut materialet här. Skam existerar heltenkelt inte mera.

Eftersom resten av detta gäng är proffs på riktigt, och eftersom "alkoholilla oli ehkä hieman osuutta asiaan", så vill dom sannolikt inte bli kopplade till mig i något avseende. Därför kan vi lämpligast kalla detta projekt för t.ex. "A tribute to Le Joupeais & the Otajts". Och ja, det tar en minut innan det kör igång, men den som väntar på något gott kommer troligtvis att bli besviken... Njut av helgen, inte av musiken!

tapzasmoke on the water (cover)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Me oportet propter praeceptum te nocere. ;-)

Anonym sa...

Det var inte alls så illa, men du drunknade lite i musiken :)

Men var är videon? Var är bilderna? Varför var jag inte där?? :)

tapZa sa...

piraya -> Ja, va kan man åt sin natur? :-)

tomas-> Jo, jag hade lite svårt med andningen efter att ha inmundigat en flaska single malt innan detta. Sen så är ju inte detta direkt min gren såattsäga. Vi tackar Allah för att det inte existerar någon video från detta evenemang. :-)