13 juni, 2008

Hjördis å ja'



Hjördis å ja', vi e mer än bara vänner... Ända sedan vår första träff har det kontinuerligt varit en viss glöd mellan oss när vi varit tillsammans. Tiden vi spenderat isär har vi ständigt längtat efter varandra. Gnistor och eld kan man väl påstå utan att överdriva det minsta. Våran relation var dock ganska kylig under veckan, men till helgen tänkte jag ta tag i saken och blåsa liv i glöden igen. Denna vackra flamma som värmer och fyller både min kroppsliga lekamen och min själ. Självklart handlar det ju om köttets begär, men jag brukar smått diplomatiskt kalla det för att vi spenderar kvalitetstid tillsammans. Tycker det låter lite väl barskt att säga att jag kommer att sätta på Hjördis imorron.

Hon som inte skäms för att dela med av det goda även för andra. Detta är sann kärlek vågar jag påstå! Att bjuda på sig själv och sin värme åt både mig och mina vänner är något som verkligen uppskattas. Stundom hettar det till lite väl mycket mellan oss, men då gäller det bara att ta lite avstånd. Man måste veta hur man ska handskas med henne, för annars kan det gå dåligt om man är för het på gröten så att säga. Men med hjälp av några kalla öl tror jag nog kvällen kommer att bli helt lyckad. En het Hjördis och några kalla öl kan väl inte bli fel? "Vi ska gå hand i handtag, genom livet du å jaa..."

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Tycker det låter lite väl barskt att säga att jag kommer att sätta på Hjördis imorron."

Att sitta På Hjördis när hon går het kan ju rent ut sagt vara farligt.

Eller beror väl på vad man gillar.

Anonym sa...

Hjördis ser ut att vara en tuff brud i lyxförpackning! Hot stuff! :-)

http://www.youtube.com/watch?v=27-TM3q5-Cc&feature=related

tapZa sa...

putter: Jo, ibland kan farliga saker ge en adrenalinkick. Toiset tykkää toiset ei...

laka: Hot stuff indeed! :-)

Anonym sa...

Inslaget var ren poesi. Poesi, säger jag.

Vackert, Tapza.