27 juni, 2008

Dags för en massaker

Varför tar dom int livet av varandra? Aggressiva är dom, men jag har aldrig hört att dom skulle slåss eller döda varandra! Kanske någon borde lära dom denna ädla konst? Om vi sku ta ett projekt så att jag säger åt dom som är på min ort att "dom andra snackar skit om er!", och ni som bor på annan ort säger samma sak, så borde dom väl rimligtvis ryka samman förr eller senare? Ändamålet helgar medlen, och jag skulle inte ha något emot fast dessa avskyvärda parasiter skulle totalt förintas ifrån Tellus. Om int dom börjar ta livet av varandra så gör jag det. Effektivast är det väl att gasa ihjäl dom. Kräver för mycket energi att hacka ihjäl varje jävel enskilt.

Jag tycker man kunde använda genmanipulation till något vettigt och manipulera fram en Mygg-Hitler som sku med glädje ta livet av sina medmyggor. Det är definitivt dags för historiens första mygg/knottmassaker, och jag tycker att vi alla kunde hjälpa till och dra vårt strå till stacken. Slår vi våra huvuden, öh... alltså händer samman och använder all den knowhow vi har av psykologiska och biologiska manipuleringstricks så är jag övertygad att myggbeståndet kommer snart att vara ett minne blott. Mitt blod är mitt blod - INTE ditt!

Ett annat alternativt sätt att få livet av dom, som jag också lyft fram förr, är ju att blanda myggpreventivmedel i folks drinkar. När man sitter och smuttar på sin drink så får man helt obemärkt i sig en massa myggpreventivmedel som sedan hamnar i minivampyrerna när dom suger mitt ädla AB+. Myggor behöver blod för att fortplanta sig, var det int så? Och när allt blod är kontaminerat så är utrotningen ett glädjande faktum. Dom stora bryggerierna kunde ju visa lite goodwill och blanda färdigt detta myggpreve i sina produkter.



(Bilden och texten har inget samband. Vill man dock se ett samband så rekommenderar jag att man borde uppsöka ögonläkare, alternativt psykiatriker)

Inga kommentarer: