12 november, 2008

En liten pärla - I väntan på bättre tider...



Tackar Bibbanerden för länken!

7 kommentarer:

Lady of the Lake sa...

Haar int dy na om Essi tå dy måsta taa ti Larsmo? ;-)

Anonym sa...

Så lite så, jag igen tackar Daniel varifrån jag hitta den. Underbart och fasansfullt på samma gång. Har gått o sjungt Dröm om mitt larsmo nu i tre dagar!

tapZa sa...

Essi? Vann e he? :)

Jo den låter lämnar på liksom. Förskräckligt men roligt liksom...

Anonym sa...

Vackert! Jag fick just en stark lust att flytta till Larsmo :)

Anonym sa...

Ja man är ju allt bra konstigt om man inte får hemlängtan! :) Kram/Lena

tapZa sa...

Nämen heeej Lena! De va lääänge sen man hört av dig! (Okej, om man int räknar facebook då!) Kramar!

Anonym sa...

En klassiker definitivt. Har själv funderat på att göra en uppföljare. Dröm om mitt eugmo hmmm..