30 januari, 2009

Födelsedag

Jag hade helt glömt bort att jag har födelsedag idag. Nå, jag blev påmind om detta när jag väcktes mitt i natten av ett SMS från en helt annan tidszon. "Grattis grattis!" Tack så hemskt mycket! Dit for minst en timme av den dyrbara nattsömnen. Dryga timmen innan jag satt min väckarklocka att ringa anländer nästa SMS. Så var alltså den dagen förstörd!

Jag brukar int fira min födelsdag egentligen alls, men nästa natt ska jag fira riktigt ordentligen med minst 14 timmars nattsömn! Ifall int då väggrannen från andra trappan bestämmer sig för att ordna en fest IGEN. Hör jag ett knys därifrån så kommer jag att ta en kubik bajsblöjor från dagiset i första våningen och tynga in dom i killens brevinkast. Shit happens!

Jag är inte den trevligaste personen om jag blir väckt i min skönhetssömn. Sovandet är annars också min favorithobby. Kostar ingenting att sova, och endast fantasin ställer gränser för vad man kan uppleva. Jag har dessutom märkt att jag kan kontrollera och styra mina drömmar. Ifall jag bestämmer mig för att drömma om en viss sak, så gör jag det. Inatt ska ja drömma om sommaren...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Försenade grattisar från BMV!

Lilli

Anonym sa...

Hur var din sommar?

tapZa sa...

Tackar för gratulationerna :-)

Sommaren var varm och ovanligt snöfattig. Greenerna var gröna och ölen var kall. På bästa sätt...