24 oktober, 2008

Mitt liv som filmstjärna



Jag har alltid vetat att jag är väldigt fotogen av mig, men att folk vill ha mig som filmstjärna kom faktiskt som en liten överraskning. Senaste lördag, på gatan i Mumbai, blev jag erbjuden 500 Rupia (ca 8 Euro) för att delta i en Bollywoodfilm. Vet ej vad filmen sku ha handlat om eller vilken min roll skulle ha varit, då jag var direkt tvungen att tacka nej pga att mitt plan skulle avgå redan inkommande morgon. Nästa gång jag åker till Indien ska jag sikta på att bli filmstjärna där. Tänk va coolt att vara kändis i ett land med en miljard invånare! De e annat än vår lilla ankdamm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju skriv ditt eget manus också, ja tror he sku bli ganska bra :)
Måst bara säg igen, WOW vilka bilder alltså! Du sku ju kun ha utställning. Helt fantastiska! Speciellt dina människobilder är otroligt fina.

tapZa sa...

Tacktack! Utställning, hehe... Dethär får vara min utställning här på bloggen :)