18 maj, 2009

Jag har troligtvis inte svininfluensa

Till alla er som varit oroliga, skickat blommor, konfekter, strippor eller telegram så kan jag säga att det nu är bekräftat. Nu kan ni dra en lättnadens suck! Jag har troligtvis INTE svininfluensa fast jag legat i bloggkarantän en längre tid. Det handlade troligtvis endast om någonsorts motivationsbrist och allmän lättja. Tians nyheter, BBC, NBC, ABC och Esso kommer kanske att nämna om detta senare ikväll, men jag ville rapportera först om detta på min blogg. Förklaringen till varför jag inte har svininfluensan är säkert att jag inte under den senare tiden vistats i Mexico. Har aldrig vistats där för den delen, men det är sen en annan sak.

3 kommentarer:

Marie sa...

Vilken tur att du inte var sjuk! Kom nu bara ihåg att undvika trynkontakt med smittade individer i fortsättningen så klarar du dig nog!

//m sa...

Ont om uppdateringar är det gott om här.

Anonym sa...

Nee, tvärtom sku du pussa på grisarna allt vad du hinner nu så länge svininflusensaviruset är i sin mildare form. Då är du skyddad mot den aggressivare formen sen om en pandemi sku bryta ut..